[opencms-dev] Christian Hellinger is out of the office.

Christian Hellinger Christian.Hellinger at dreger.de
Thu Mar 20 16:01:26 CET 2008

I will be out of the office starting  20.03.2008 and will not return until
25.03.2008.

This is an automatic reply of:
Dies is eine automatisierte Antwort von:
Christian Hellinger

I am not attainable in the office during the given period of time:
Waehrend der angegebenen Zeit bin ich nicht im Buero erreichbar:
20.03. - 25.03.2008

After my return I will respond to your message.
Nach meiner Rueckkehr werde ich Ihre Nachricht beantworten.

My stand-in:
Mein Vertreter:
Ralph Burkhart
Ralph.Burkhart at dreger.de

In case of general questions please contact our office or send an email to:
Fuer allgemeine Fragen koennen Sie unser Buero kontaktieren oder eine Email
senden an:
info at dreger.de

In case of technical tasks please contact our office or send an email to:
Fuer technische Aufgaben koennen Sie unser Buero kontaktieren oder eine
Email senden an:
support at dreger.de

--------------------------------------
Sitz / Registergericht: Frankfurt am Main / Amtsgericht Frankfurt am Main
Registernummer: HRA 42705
Geschaeftsfuehrer: Jens Dreger, Joerg Dreger
USt.ID: DE244892265
--------------------------------------
Komplementaer-GmbH: J&J DREGER Verwaltungs GmbH, Carl-Benz-Str. 35, 60386 Frankfurt am Main
Sitz / Registergericht: Frankfurt am Main / Amtsgericht Frankfurt am Main
Registernummer: HRB 73891
Geschaeftsfuehrer: Jens Dreger, Joerg Dreger
Diese E-Mail inklusive aller Anhaenge koennte vertrauliche und/oder rechtlich geschuetzte Informationen
enthalten. Wenn Sie nicht der beabsichtigte Adressat sind, der diese E-Mail irrtuemlich erhalten hat,
informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie alle Kopien dieser E-Mail von Ihrem System.
Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser Mail sind nicht gestattet.

This e-mail and any attachment (both hereinafter called as e-mail)  may contain confidential and/or privileged
information. If you are not the intended recipient or have received this e-mail in error please notify the sender
immediately and destroy all copies of this e-mail from your system. Any unauthorised copying, disclosure or
distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.