[opencms-dev] FAQ

Joe Desbonnet jdesbonnet at gmail.com
Mon Nov 14 14:34:20 CET 2005

Gilza,

You are unlikely to get a response unless you post in English. The
Google translation tool can be helpful if you have little or no
English. See http://translate.google.com/

(Google translation of the above to Portugese: "Você é improvável
começar uma resposta a menos que você afixar em inglês.  A ferramenta
de tradução de Google pode ser útil se você não tiver nenhum inglês.
Veja http://translate.google.com/  ")

Joe.